Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ευχαριστήριο του ΔΙΕΚ Βέροιας για την διασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας του

Αισθανόμαστε
την ανάγκη  να ευχαριστήσουμε  ιδιαιτέρως τον Υφυπουργό Οικονομικών κ. Βεσυρόπουλο
Απόστολο καθώς και  τους βουλευτές όλων
των παρατάξεων του Νομού μας τον κ.Τσαβδαρίδη Λάζαρο, τον κ. Μπαρτζώκα Τάσο, την
κ. Καρασαρλίδου Φρόσω, για την αποφασιστική 
τους παρέμβαση για την διασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας του
Δ.Ι.Ε.Κ. Νοσηλευτικής του Νοσοκομείου 
Βεροίας.

Οι πολιτικές δυνάμεις
του νομού μας αντιλήφθηκαν  από την πρώτη
στιγμή την αναγκαιότητα της ύπαρξης και 
της λειτουργίας  της Σχολής αυτής για
την πόλη της Βέροιας και έδρασαν δυναμικά ώστε να ανακληθεί η αρχική  απόφαση του Υπουργείου Υγείας, αναφορικά με
την απαγόρευση εγγραφών  νέων
καταρτιζομένων για το  α΄ εξάμηνο. Χάρη
στην άμεση παρέμβαση των κοινοβουλευτικών μας εκπροσώπων είμαστε  σήμερα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την
έναρξη  εγγραφών νέων καταρτιζόμενων στο
Δ.Ι.Ε.Κ. Νοσηλευτικής του Νοσοκομείου Βέροιας.

ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ
&ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΤΟΥ ΔΙΕΚ

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]