Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ευχαριστήρια επιστολή του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας προς τον Δήμαρχο Π. Γκυρίνη

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να εκφράσουμε τις
θερμές μας ευχαριστίες Δήμαρχο Αλεξάνδρειας, κο Παναγιώτη Γκυρίνη, για την
άμεση ανταπόκρισή του στα αίτημά μας, παραχωρώντας εργατικό προσωπικό προς
αποκατάσταση και εξωραϊσμό του κτιρίου μας. Ευελπιστώντας στη συνέχιση της
συνεργασίας μας, σας ευχαριστούμε θερμά και πάλι.

 Η Διευθύντρια

του
Κ.Υ. Αλεξάνδρειας,

Παρασκευή
Αμπεριάδου

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Τάσος Μπαρτζώκας: Ξεκινάει τη λειτουργία του από Σεπτέμβριο, το Καλλιτεχνικό Σχολείο Νάουσας

Από το πολιτικό Γραφείο του βουλευτή Τάσου Μπαρτζώκα, ανακοινώνονται τα εξής: «Ολοκληρώνεται θεσμικά μια σημαντική προσπάθεια, που αποτέλεσε σταθερή διεκδίκηση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]