Σήμερα (01-11-2019) το πρωί, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική επίσκεψη στον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ημαθίας κ. Κωνσταντίνο Καλαϊτζίδη από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ημαθίας, Αστυνομικό Διευθυντή Διονύσιο Κούγκα, συνοδευόμενο από την Υπασπιστή του, Υπαστυνόμο Α’ Πελαγία Αγγέλου, όπου του εξέφρασε τα συγχαρητήρια για την επανεκλογή του και του ευχήθηκε καλή συνέχεια στα καθήκοντά του.
Κατά τη συνάντηση, αφού συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος, δόθηκε από αμφότερους η διαβεβαίωση για αγαστή συνεργασία με σκοπό την όσο το δυνατόν επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







