Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας κ. Νίκης Κεραμέως στο 1ο ΕΠΑΛ Νάουσας και στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Επίσκεψη στο 1ο ΕΠΑΛ Νάουσας και στο
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας πραγματοποίησε σήμερα η Υπουργός
Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο της περιοδείας που πραγματοποιεί
στην Κεντρική Μακεδονία, συνοδευόμενη από τον Υφυπουργό Οικονομικών κ. Απόστολο
Βεσυρόπουλο και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ.
Αλέξανδρο
  Κόπτση.

@@ads-307@@

Την Υπουργό και τον Υφυπουργό υποδέχτηκαν
στο ΕΠΑΛ ο Δήμαρχος Νάουσας κ. Νικόλας Καρανικόλας, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ.
Γιώργος Τριανταφύλλου, ο νέος Διευθυντής 
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κ. Θανάσης Παπαδόπουλος, ο  νέος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ημαθίας κ. Δημήτρης Πυρινός, ο Διευθυντης του 1ου ΕΠΑΛ Νάουσας κ. Δημήτρης Νάτσιος και καθηγητές του ΕΠΑΛ.

Στη συζήτηση που ακολούθησε η Υπουργός επεσήμανε
πως η επίσκεψή της στο ΕΠΑΛ της Νάουσας σηματοδοτεί την  βούληση του  Υπουργείου Παιδείας  να προχωρήσει στην αναβάθμιση της
επαγγελματικής εκπαίδευσης και να ενισχύσει τον εν λόγω τομέα μέσω και του
Ταμείου Ανάκαμψης με χρηματοδοτικά «εργαλεία» που θα αφορούν στις υποδομές, τον
εξοπλισμό κ.ά.

@@ads-307@@

Μεταξύ άλλων, η Υπουργός αναφερόμενη στην
επικείμενη έναρξη της σχολικής χρονιάς επεσήμανε πως η υποχρεωτική χρήση μάσκας
από εκπαιδευτικούς και μαθητές  στους εσωτερικούς
χώρους των σχολείων,  έχει ως στόχο την
προστασία των μαθητών και της δημόσιας υγείας που αποτελεί, όπως είπε,  προτεραιότητα της Κυβέρνησης.  Στο περιθώριο της συνάντησης η κ. Κεραμέως συνομιλώντας
με τον Δήμαρχο δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην στενή συνεργασία του Υπουργείου
Εσωτερικών με την Αυτοδιοίκηση σε ό,τι αφορά στην καθαριότητα των σχολικών
μονάδων, τις προμήθειες αντισηπτικών υγρών στα σχολεία  κ.ά. 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]