Το Δ.Σ και οι Τρόφιμοι της Μ.Φ.Η.“Σωσσίδειο Γηροκομείο Βέροιας“, ευχαριστούν θερμά το 1ο ΕΠΑΛ Βέροιας,τους μαθητές Τμ.Αισθητικής και τις συνοδούς καθηγήτριες κ.Γιαννουσοπούλου Αργυρώ και κ.Κόκκαλη Ελένη ,για την εκπαιδευτική επίσκεψη τους με θέμα « Μάλαξη προσώπου και άνω άκρων στην Τρίτη Ηλικία» καθώς και για τις υπηρεσίες που πρόσφεραν στους Ηλικιωμένους του Σωσσίδειου Γηροκομείου Βέροιας.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





