Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Επαναλειτουργούν σταδιακά τα απογευματινά Ιατρεία στο Νοσοκομείο Βέροιας

Η
Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας ακολουθώντας τις οδηγίες του
Υπουργείου Υγείας, ενημερώνει ότι ξεκινά σταδιακά η επαναλειτουργία των απογευματινών
ιατρείων της Μονάδας Βέροιας, από Δευτέρα 01 Ιουνίου 2020, τηρουμένων των
προϋποθέσεων προστασίας από τον
SARSCov-2, οι οποίες περιλαμβάνουν
τουλάχιστον:

@@ads-307@@

·          
Την
προσέλευση του ασθενούς χωρίς συνοδό εφόσον το επιτρέπει η κατάστασή του

·          
Τη
χρήση των απαιτούμενων μέσων ατομικής προστασίας σύμφωνα με τις ισχύουσες
οδηγίες (χρήση μάσκας προστασίας, κλπ)

·          
Την
τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους του νοσοκομείου

Υπενθυμίζουμε
στους συμπολίτες μας ότι:

·          
Σε
περίπτωση συνταγογράφησης εφαρμόζεται υποχρεωτικά η άυλη (μέσω του συστήματος
άυλης συνταγογράφησης)

·          
Τα
ραντεβού επίσκεψης κλείνονται ΜΟΝΟ
τηλεφωνικά, στο 2331 3 51400 για τα απογευματινά ιατρεία και στο 2331 3 51182
για το ακτινοδιαγνωστικό τμήμα.

 Ευχαριστούμε
για την κατανόηση και τη συνδρομή σας στην προστασία της υγείας των ασθενών και
του προσωπικού του νοσοκομείου αλλά και όλων των κατοίκων του νομού μας.

 Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

 ΗΛΙΑΣ Γ. ΠΛΙΟΓΚΑΣ

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Τάσος Μπαρτζώκας: Ξεκινάει τη λειτουργία του από Σεπτέμβριο, το Καλλιτεχνικό Σχολείο Νάουσας

Από το πολιτικό Γραφείο του βουλευτή Τάσου Μπαρτζώκα, ανακοινώνονται τα εξής: «Ολοκληρώνεται θεσμικά μια σημαντική προσπάθεια, που αποτέλεσε σταθερή διεκδίκηση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]