Από την ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ ανακοινώνεται ότι ολοκληρωθήκαν
οι επαφές της με τον Δήμαρχο Βεροίας κ. Βοργιαζίδη και τον
αντιπεριφερειάρχη κ. Καλαϊτζίδη.
Η διοίκηση της λέσχης αυτοκίνητου Βέροιας συζήτησε με τις τοπικές αρχές της
προθέσεις της για την δράση της το 2022 και αντίστροφα οι τοπικοί θεσμοί δεσμεύτηκαν
για την στήριξή τους και την αρωγή τους στο πρόγραμμα της νέας διοίκησης και
ανανέωσαν το ραντεβού τους εκατέρωθεν για τις επόμενες ημέρες.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







