Από ένα λευκό γαρύφαλλο άφησαν στον τάφο του 19χρονου Άλκη Καμπανού ο υφ.οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος, οι βουλευτές Άγγελος Τόλκας και Τάσος Μπαρτζώκας, ο αντιδήμαρχος Βασίλης Παπαδόπουλος, η αντιδήμαρχος Γεωργία Μπατσαρά και ο διοικητής της Ι Μεραρχίας Πεζικού, υποστράτηγος Δημήτρης Βουνίσιος, αμέσως μετά το μνημόσυνο για τους πεσόντες υπέρ πατρίδας, που τελέστηκε στο στρατιωτικό νεκροταφείο Βέροιας, το πρωί του περασμένου Ψυχοσάββατου. Το τρισάγιο στο μνήμα του 19χρονου φοιτητή που έφυγε τόσο πρόωρα και άδικα από τη ζωή, θύμα οπαδικής βίας, θύμισε τις τραγικές στιγμές της δολοφονίας του που ελπίζουμε να μην ξεχαστούν από την Πολιτεία.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







