Ανακοινώνεται ότι η « η
έκθεση φυτών στην αυλή μας », θα πραγματοποιηθεί
το Σάββατο 11/5 και την Κυριακή 12/5 στην αυλή του
Κέντρου « ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ », που βρίσκεται στην πόλη της Αλεξάνδρειας.
Από το Δ.Σ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Ανακοινώνεται ότι η « η
έκθεση φυτών στην αυλή μας », θα πραγματοποιηθεί
το Σάββατο 11/5 και την Κυριακή 12/5 στην αυλή του
Κέντρου « ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ », που βρίσκεται στην πόλη της Αλεξάνδρειας.
Από το Δ.Σ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη

Οι εκδηλώσεις των ΛΒ’ Παυλείων πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους και, όπως κάθε χρόνο, κορυφώνονται με το Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, το