Η είδηση της απώλειας του Χρήστου Δελαβερίδη σε ηλικία 66 ετών, ενός αγαπητού ανθρώπου στεναχώρησε ιδιαίτερα την κοινωνία της Βέροιας. Ο συνταξιούχος, πρώην διευθυντής του καταστήματος της Αγροτικής Τράπεζας στην οδό Βενιζέλου, έχασε την μάχη με τον κορωνοϊό, όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση την Πέμπτη και κηδεύτηκε την Παρασκευή στις 12 στον Ι.Ν Τιμίου Σταυρού Ξηρολίμνης Κοζάνης σε στενό οικογενειακό κύκλο λόγω των σχετικών μέτρων. Το χαμόγελο, η θετική του διάθεση και οι συμβουλές του για την υγιεινή ζωή θα λείψουν από τους φίλους και την οικογένειά του. Ο «ΛΑΟΣ» εκφράζει ειλικρινή συλλυπητήρια στην σύζυγό του Κατερίνα και στις κόρες του.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







