Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, εν όψει της κατάστασης που έχει
διαμορφωθεί και εφαρμόζοντας τα μέτρα για την αποτροπή της περαιτέρω μετάδοσης
του κορονοϊού Covid-19, αναβάλλει προληπτικά για το μήνα
Μάρτιο τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις εκδηλώσεις της για το ευρύ κοινό.
Ελπίζουμε γρήγορα να εκλείψει το πρόβλημα και να αποκατασταθούν οι φυσιολογικοί
ρυθμοί όλων μας.

Νέο ΔΣ στον ΣΗΠΕ: Μήνυμα ενότητας και συνέχειας από τη νέα διοίκηση
Επανεξελέγη πρόεδρος για 3η θητεία ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος από την «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20/6/2026, στο αμφιθέατρο της Γενικής







