Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Έφη Αχτσιόγλου: «Διαλύουν τα ωράρια, χαρίζουν τα πρόστιμα με νέες αποφάσεις του υπ. Εργασίας»

Δήλωση της Έφης Αχτσιόγλου, βουλευτή Επικρατείας και
τομεάρχη Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ

 Ένα ακόμη μεγάλο βήμα προς τα πίσω
στην προστασία των δικαιωμάτων των εργαζομένων συντελέστηκε σήμερα με αποφάσεις
της κυβέρνησης της ΝΔ.

 Συγκεκριμένα, με τις σχετικές
αποφάσεις του κ. Βρούτση:

 1)    Τα
πρόστιμα για παραβιάσεις ωραρίων και αδήλωτες υπερωρίες  μειώνονται έως και 15 φορές(!)

 

2)    Οι
μεγάλες επιχειρήσεις που παραβιάζουν την εργατική νομοθεσία αντιμετωπίζονται
πλέον όμοια με τα μικρά συνοικιακά μαγαζιά. Υπάγονται σε ένα προκλητικά ευνοϊκό
καθεστώς και τα πρόστιμά τους μειώνονται δραστικά.

 

3)    Οι
συστηματικοί παραβάτες της εργατικής νομοθεσίας αντιμετωπίζονται ευνοϊκότερα.

 

4)    Αυξάνονται
τα όρια των “νόμιμων” υπερωριών κατά 60%, ελαστικοποιώντας την
εργασία και υπονομεύοντας τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

 

Ο θρασύς κατάλογος των παρεμβάσεων
της ΝΔ υπέρ της αυθαιρεσίας στην αγορά εργασίας διευρύνεται επικίνδυνα.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων

Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές

Διαβάστε περισσότερα »

ΕΣΕΕ και ΟΠΑ ενώνουν δυνάμεις για τη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την πραγματική οικονομία

Σε μια περίοδο κατά την οποία η γνώση, η καινοτομία και οι σύγχρονες δεξιότητες αποτελούν τους καταλύτες για την ενίσχυση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]