Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Δεύτερο διαδικτυακό σεμινάριο του προγράμματος ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την κατάθλιψη

Το ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ του  Δήμου Βέροιας 
και η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Προστασίας
– Υγείας – Εθελοντισμού σας προσκαλεί την Τρίτη
13 Απριλίου 2021 και ώρα 12:30 στο δεύτερο διαδικτυακό σεμινάριο
του προγράμματος ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την κατάθλιψη με θέμα: 
«Κατάθλιψη εν μέσω Covid 19, Ζώντας με την κατάθλιψη – Μορφές θεραπείας» που θα πραγματοποιηθεί από το
Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων σε συνεργασία με την Ψυχολόγο Σμαράγδα
Χρηστάκη, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής.

         
Για
να παρακολουθήσετε την ημερίδα παρακαλούμε κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο (
link):

https://zoom.us/j/97939545024

 Την ημέρα και ώρα της διαδικτυακής
δράσης , στη σελίδα «ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ Κεντρική Δομή»
https://www.facebook.com/kentrikidomikepygeias θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση

 https://youtu.be/X9h38oKxzTc

https://www.facebook.com/1536897033267731/videos/138355621429698

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Το φαρμακείο Ελισάβετ Καλοκύρη γιορτάζει έναν χρόνο λειτουργίας με μια μεγάλη επετειακή εκδήλωση

Έναν χρόνο λειτουργίας συμπληρώνει το φαρμακείο Ελισάβετ Καλοκύρη στην Ελ. Βενιζέλου 28 Βέροια . Το γιορτάζει μαζί με τους πελάτες

Διαβάστε περισσότερα »

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας

Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]