Ξεκίνησαν χθες οι εργασίες για την επίλυση ενός από τα πιο σοβαρά θέματα ασφαλούς λειτουργίας του Νοσοκομείου Βέροιας, όπως ενημερώνει με ανάρτησή του, ο διοικητής Ηλίας Πλιόγκας. Πρόκειται για την ενεργειακή επάρκεια με ταυτόχρονη αύξηση ισχύος, με δεύτερη ανεξάρτητη γραμμή Μέσης Τάσης από τη ΔΕΗ με την οποία ολοκληρώνονται οι εργασίες διασύνδεσης της Νέας Πτέρυγας με τον Υποσταθμό.

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







