Ξεκίνησε το εύηχο τριήμερο της ΚΕΠΑ. Μπαντίνα στο Ρολόι, Καμεράτα στη Βεργίνα, Χατζηδάκη και παραδοσιακά στην Μπαρμπούτα
Με πολύ κέφι, τραγούδι, χορό και ακροβατικά από τους Circo Cachivache στον πεζόδρομο της αγοράς ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις της Εύηχης Πόλης από την ΚΕ?






