Εξιτήριο πήρε χθες Δευτέρα μια γυναίκα από τη Βέροια που νοσηλεύθηκε στη ΜΕΘ του Μαμάτσειου νοσοκομείου Κοζάνης. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τοπικού τηλεοπτικού σταθμού FLASH TV, πρόκειται για την πρώτη ασθενή με κορωνοϊο που βγαίνει μετά από νοσηλεία στην εντατική του νοσοκομείου που ξεκίνησε να λειτουργεί πρόσφατα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η κυρία μεταφέρθηκε σε κέντρο αποκατάστασης για περαιτέρω φροντίδα. Να της ευχηθούμε σιδερένια και η ίδια ευτυχής εξέλιξη και μόνο τέτοια χαρούμενα εξιτήρια να έχει η νεοσυσταθείσα ΜΕΘ του γειτονικού νοσοκομείου.

«Σελίδες που χορεύουν»: Παράσταση Κλασικού και Σύγχρονου Χορού στη Νάουσα
Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο «Σελίδες που χορεύουν»







