Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Βασιλόπιτα έκοψε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας

Την Τρίτη, 18/1/22, στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή  βασιλόπιτας, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, κ. Παντελεήμονος.

Ο Διευθυντής κ. Παπαδόπουλος Αθανάσιος και οι συνεργάτες του της ΔΔΕ Ημαθίας, αφού ευχαρίστησαν το Σεβασμιώτατο για την πατρική αγάπη και τις ευχές του, ευχήθηκαν με τη σειρά τους μια καλύτερη χρονιά, γεμάτη υγεία, γαλήνη και μάθηση, σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]