Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα της Αναστασίας Μαυρίδου: Σας ευχαριστώ όλους και όλες από καρδιάς για την άψογη συνεργασία

Αγαπητές
συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,

Μια ωραία
και δημιουργική κοινή πορεία έφτασε στο τέλος της. Αποχαιρετώντας σας, σας
ευχαριστώ όλους και όλες από καρδιάς για την άψογη συνεργασία που στόχευε
πάντοτε στη βελτίωση των συνθηκών της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ημαθία.

Στα έξι και
πλέον χρόνια από αυτή τη θέση φρόντισα πάντοτε όλες οι θεσμικές διαδικασίες να
είναι ανοιχτές και διαφανείς με γνώμονα τις αρχές της ισότητας, της δικαιοσύνης
και της χρηστής διοίκησης.

Σ΄ αυτή την
πορεία είχα την αμέριστη βοήθεια των στενών μου συνεργατών και συνεργατριών,
των μελών του ΠΥΣΔΕ και όλων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης τους οποίους
ευχαριστώ θερμά. Αν επίσης, όλα αυτά τα χρόνια κάποιους λύπησα δεν ήταν από
πρόθεση.

Ευχαριστώ
επίσης θερμά για την ειλικρινή και στενή συνεργασία τον περιφερειακό διευθυντή
και όλους τους υπαλλήλους της Περιφέρειας εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Το έργο μου
δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί, χωρίς τη βοήθεια, της Διεύθυνσης και του Διευθυντή
Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της εφορίας Αρχαιοτήτων και της προϊσταμένης της,
όπως και των αιρετών, αστυνομικών και στρατιωτικών αρχών τους οποίους
ευχαριστώ.

Με ιδιαίτερη
αγάπη εκτίμηση και σεβασμό αποχαιρετώ τον Μητροπολίτη Βεροίας Ναούσης και
Καμπανίας, κ. Παντελεήμονα, από τον οποίο εισέπραξα αγάπη και συμπαράσταση.

Φεύγω πλήρης
και με τις καλύτερες εντυπώσεις και μνήμες από τη φιλόξενη Ημαθία.

Εύχομαι σε
όλους και στον καθένα και καθεμία χωριστά υγεία και ευόδωση των στόχων και των
προσπαθειών σας!

Αναστασία Ε.
Μαυρίδου

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]