Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Απορρίφθηκε η έφεση των ερυθρολεύκων, κεκλεισμένων το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ

Η έφεση την οποία άσκησε ο Ολυμπιακός για την ποινή μιας αγωνιστικής απορρίφθηκε από την Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ, με αποτέλεσμα να διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.

Ο Ολυμπιακός άσκησε έφεση για την ποινή μιάς αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών  για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, ωστόσο αυτή απορρίφθηκε από την Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ, με αποτέλεσμα να υποδεχθεί τον ΠΑΟΚ χωρίς φιλάθλους για την αναμέτρησης της έβδομης αγωνιστικής της  Super League 

Οι ερυθρόλευκοι είχαν τιμωρηθεί από το πειθαρχικό όργανο της λίγκας για τα καπνογόνα που άναψαν στο ντέρμπι αλλά και τις δύο διακοπές (λόγω του καπνού) κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ: Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων αποφάσισε να απορρίψει ως απαράδεκτη την έφεση της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατά της υπ’ αριθ. 143/2021 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Μονομελούς Πειθαρχικού Οργάνου της Super League 1“.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Α.Π.Σ. ΡΩΜΙΟΣ: Συγχαρητήρια στους Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη απονομή της Μαύρης Ζώνης 1ου Dan Jiu Jitsu

Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΡΩΜΙΟΣ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους αθλητές Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη

Διαβάστε περισσότερα »

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη

Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]