Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Απ. Βεσυρόπουλος: “Η εικόνα κατάρρευσης της ΔΕΗ έχει την υπογραφή του κ. Τσίπρα” – Περιόδευσε στα χωριά, Ριζώματα, Δάσκιο, Σφηκιά, Πολυδένδρι

Την έντονη ανησυχία του για την εικόνα
κατάρρευσης της ΔΕΗ εξέφρασε ο Αν. Τομεάρχης Οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας
και υποψήφιος Βουλευτής  κ. Απόστολος
Βεσυρόπουλος, στις συζητήσεις του με τους πολίτες της Ημαθίας.

 

Ο κ. Βεσυρόπουλος, τόνισε ότι, ενδεχόμενη
κατάρρευση της ΔΕΗ θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στο σύνολο της ελληνικής
οικονομίας. Επέρριψε ευθύνες στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά στον
Πρωθυπουργό, ο οποίος με τις επιλογές που έκανε οδήγησε τη ΔΕΗ στη σημερινή
οικτρή κατάσταση.

 «Παρέλαβαν τη ΔΕΗ με κέρδη 100 εκ. το 2014 και
σήμερα η ΔΕΗ εμφανίζει ζημίες κοντά στο 1 δις. Η αξία της επιχείρησης ήταν 2,5
δις ευρώ το 2015 και σήμερα είναι μόλις 300 εκ. ευρώ. Η κυβέρνηση εκχώρησε σε
ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, χωρίς το παραμικρό αντάλλαγμα, το 50% των πελατών
της ΔΕΗ, δηλαδή το 50% των εσόδων και κερδών της. Η Νέα Δημοκρατία έρχεται για
να στηρίξει τη λειτουργία της επιχείρησης.

Η ΔΕΗ πρέπει να διασωθεί γιατί σε
διαφορετική περίπτωση το κόστος θα είναι τεράστιο για όλους τους Έλληνες. Η ΔΕΗ
δεν μπορεί να κλείσει, δεν πρέπει να χρεοκοπήσει γιατί θα παρασύρει σε ξαφνικό
θάνατο την ελληνική οικονομία.

Χρειάζεται άλλο μοντέλο διοίκησης, νοικοκυριό,
νέα κεφάλαια για επενδύσεις για να 
μπορέσει να ανταπεξέλθει στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον», τόνισε ο
Απόστολος Βεσυρόπουλος, ο οποίος περιόδευσε στα χωριά, Ριζώματα, Δάσκιο,
Σφηκιά, Πολυδένδρι, συνεχίζοντας την άμεση διαπροσωπική επαφή και επικοινωνία
του με τους πολίτες.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]