Τη Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, παρέλαβε χθες το πρωί η νέα προϊσταμένη κ. Ευθυμία Γώτη από τον Δημήτρη Πυρινό. Μετά την ανακοίνωση των ονομάτων των Νέων Διευθυντών Εκπ/σης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη τελετή παράδοσης – παραλαβής και ο κ. Δημήτρης Πυρινός κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό της θητείας του, ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες του, διοικητικούς υπαλλήλους και στελέχη εκπαίδευσης και καλωσορίζοντας τη νέα Διευθύντρια, ευχήθηκε καλή δύναμη στο έργο της. Η κ. Ευθυμία Γώτη αφού ευχαρίστησε τον προκάτοχό της θεώρησε δεδομένη την άριστη συνεργασία με το διοικητικό προσωπικό, αφού είχε υπηρετήσει ως συντονίστρια και σύμβουλος εκπαίδευσης στο νομό. Ο κ. Πυρινός ενημέρωσε σχετικά για την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία του γραφείου, καθώς και τον προγραμματισμό των σχολείων για το νέο έτος.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







