Έπρεπε να περάσουν αρκετά χρόνια για να έρθει η αναθεώρηση ενός ντροπιαστικου νόμου περί ευθύνης υπουργών που πέρασε με την προχθεσινή αναθεώρηση του Συντάγματος. Ένας νόμος που επιβραβευε την ανευθυνότητα και έσβηνε με ταχεία παραγραφή αμαρτίες υπουργών. Και ότι έγινε όλα αυτά τα χρόνια;;;Νερό κι αλάτι και περασμένα ξεχασμένα!!! Ας τραβήξουν μια γραμμή και τουλάχιστον από δω και πέρα διαφάνεια και τιμωρία στους “αμαρτωλούς”

Χουρδάκης: Δεν μπορεί οι ογκολογικοί ασθενείς να εξαρτώνται από δωρεές για υλικά κολοστομίας
kKοινοβουλευτική Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον υπουργό Υγείας κατέθεσε ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Χουρδάκης,για τις σοβαρές ελλείψεις υλικών







