Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ακόμα δεν το χαρήκαμε, πρασίνισε και γέμισε σκουπίδια

Για λίγο όπως φαίνεται κράτησε η χαρά του σιντριβανιού. Μπορεί να μπήκε σε λειτουργία, να αναβάθμισε λίγο την πλατεία, να το χάρηκαν μικροί και μεγάλοι τον τελευταίο μήνα, όμως το καλό δεν κράτησε πολύ… Ήδη στο σιντριβάνι της πλατείας Ωρολογίου έχουν πρασινίσει τα νερά του και μέσα είναι γεμάτο σκουπίδια και έντομα.

Μήπως στον σχεδιασμό θα πρέπει να προβλεφθεί και η τακτική του συντήρηση; Παράλληλα ας το προσέξει και λίγο ο κόσμος επιδεικνύοντας έστω τη στοιχειώδη ευαισθησία για τη διατήρησή του…

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]