Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αιτήματα και προτάσεις τους για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος γνωστοποιούν μαθητές/τριες του 3ου Λυκείου Βέροιας

Τα αιτήματά τους και τα προτάσεις τους για τον
εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού
συστήματος γνωστοποιούν ενημερωτικά, οι μαθητές/τριες του 3ου
Λυκείου Βέροιας (το οποίο λειτουργεί κανονικά), ζητώντας αυτά να ακουστούν από το
Υπουργείο. Μεταξύ των αιτημάτων αναφέρονται και αυτά που αφορούν συγκεκριμένα
το σχολείο τους, ενώ γενικότερα τονίζουν τα εξής:

«Στο πλαίσιο του Πανελλαδικού κινήματος για τον
εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος και της λήψης νέων αποτελεσματικών
και ουσιαστικών μέτρων για την αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών που
επικρατούν στα σχολεία λόγω της πανδημίας, εμείς , το 3ο ΓΕΛ Βέροιας, θέλουμε
να παραθέσουμε και να ακουστούνε τα αιτήματα μας.  Οι
μαθητές  άμεσα βιώνουμε την πραγματικότητα που απέχει από τις συνθήκες
που ορίζει το Υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων. Αρχικά όσο αφορά το
Πανελλαδικό κίνημα :

•Μέγιστο
όριο αριθμού μαθητών ανα τμήμα 15 μαθητές ,καθώς είναι υποκρισία όταν
ταυτόχρονα απαγορεύεται η συνάθροιση άνω των 9  ατόμων 

·
Διορισμός μόνιμου προσωπικού καθαριότητας για την σχολαστική απολύμανση των
σχολικών χωρών 

•Διορισμός
καθηγητών 

•Μείωση
της διδακτέας ύλης ,λόγω της περσινής καραντίνας δεν καλύφθηκαν τα κενά φέτος
!!!

•Κατάργηση
της τράπεζας Θεμάτων 

•Επανένταξη
των μαθημάτων επιλογής ΕΝΤΟΣ σχολικού ωραρίου 

•Κάποια
σχολεία συστεγάζονται με άλλα με αποτέλεσμα να μαθητές και καθηγητές αναγκάζονται
να κάνουν εξαντλητικά δίωρα μαθήματα(μιάμιση ώρα με μάσκα ,10 λεπτά χωρίς)

Όσο
αφορά το σχολείο μας :

·Είναι
απαραίτητο να παρέχονται περισσότερα από ένα αστικά για την μεταφορά των
μαθητών ,με σκοπό την αποφυγή συνωστισμού και κατ’ επέκταση η μείωση της
διασποράς του ιού.

Οι καταλήψεις  γίνονται ΟΧΙ με σκοπό να χαθεί ώρα διδασκαλίας
αλλά να υπάρξει αφύπνιση και του ευρύτερου συνόλου. Το μέτρο για την τηλεκπαίδευση
που τέθηκε πρόσφατα δεν θα μας εμποδίζει από την διεκδίκηση των δικαιωμάτων
μας.

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]