Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αιμοληψίες του Νοσοκομείου στο 1ο Κ.Α.Π.Η. Βέροιας – Μεγάλη έλλειψη αίματος!

Ανακοίνωση εξέδωσε το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας σχετικά με την αιμοδοσία που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της Βέροιας και συγκεκριμένα στο 1ο ΚΑΠΗ Βέροιας. Αναλυτικά η ανακοίνωση:


Αγαπητοί μας
Αιμοδότες,

  Λόγω των έκτακτων επιδημιολογικών μέτρων, από
Τετάρτη  18-11-2020 θα εκτελούνται
αιμοληψίες στο 1ο Κ.Α.Π.Η.
Βέροιας (Αριστοτέλους 3, απέναντι από το Δημοτικό Σχολείο).

  Ώρες προσέλευσης αιμοδοτών: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ 9:00πμ-13:00μμ.
(ΕΚΤΟΣ ΣΑΒ-ΚΥΡ.-ΑΡΓΙΕΣ)

  Παράλληλα εντός του Νοσοκομείου ισχύει το
υπάρχον πρόγραμμα λειτουργίας της Αιμοδοσίας. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 9:00πμ-13:00μμ. Και
18:00μμ-20:00μμ.  ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ-ΑΡΓΙΕΣ
10:00πμ.-13:00μμ)

  Ελπίζουμε να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα ώστε
να εξασφαλίσουμε την επάρκεια αίματος διότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη και πρέπει
να ευαισθητοποιηθούμε όλοι μας για να αντιμετωπίσουμε την υγειονομική κρίση
αυτή την περίοδο.

  Αιμοδοσία Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας.

 
Πληροφορίες στο τηλ: 23310 29600

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]