Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αγιασμός στο 2ο Γυμνάσιο – Λύκειο Αλεξάνδρειας από τον Μητροπολίτη Βεροίας παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλ. Κόπτση

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου το πρωί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων τέλεσε τον Αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο 2ο Γυμνάσιο – Λύκειο Αλεξάνδρειας. 

Στο τέλος ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παντελεήμων ευχήθηκε πατρικώς στους μαθητές και στους καθηγητές, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο Δήμαρχος Αλεξανδρείας κ. Παναγιώτης Γκυρίνης, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, οι Βουλευτές Ημαθίας κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης και κ. Αναστάσιος Μπαρτζώκας, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Θωμάς Μπαχαράκης, ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κ. Αθανάσιος Παπαδόπουλος και ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κ. Δημήτριος Πυρινός. 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]