Ο μήνας Οκτώβριος είναι αφιερωμένος στην πρόληψη για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού. Ο δήμος Βέροιας για άλλη μία χρονιά πρωτοστατεί στις δράσεις πρόληψης , αρχής γενομένης από την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στις 8.00 μ.μ., όπου θα γίνει ο καθιερωμένος πλέον φωτισμός του Δημαρχείου Βέροιας σε ροζ απόχρωση. Όλες οι δράσεις γίνονται σε συνεργασία με το ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ , το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ, τον Σύλλογο καρκινοπαθών Βέροιας Άγιος Παρθένιος και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ παράρτημα Βέροιας.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







