Για τη μεγάλη βοήθεια που παρείχαν στη συντήρηση και βελτίωση των γηπεδικών εγκαταστάσεων του Δημοτικού Σταδίου και του Ταγαροχωρίου, ευχαριστεί ο πρόεδρος του ΓΑΣ Βέροια Στέφανος Αποστολίδης και όλη η διοίκηση: τον δήμαρχο Κώστα Βοργιαζίδη, τον αντιδήμαρχο Βασίλη Παπαδόπουλο, τον πρόεδρο του ΚΑΠΑ Στέργιο Διαμάντη και τον γραμματέα του δήμου Κώστα Τσιλογιάννη.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







