Αυλαία για την φετινή “Εύηχη Πόλη” με την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Βέροιας, να δίνει μια εξαιρετική παράσταση στην πλατεία Ωρολογίου. Υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Βαλάντη Κυριακίδη, η φιλαρμονική ταξίδεψε μουσικά τους βεροιώτες που βρέθηκαν στην πλατεία, με μουσικά θέματα από τη Λατινική Αμερική ως την Ευρώπη, με κεντρική στάση στα Βαλκάνια, με έργα που διασκευάστηκαν από Έλληνες Συνθέτες.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





