Με λαμπρότητα και κάτω από ιδανικές καιρικές
συνθήκες γιορτάστηκε η 196η επέτειος του Ολοκαυτώματος στη Νάουσα. Οι τελετές
κορυφώθηκαν με την παρέλαση, παρουσία του αναπλ. υπουργού Περιβάλλοντος Σωκράτη
Φάμελλου, του εκπροσώπου της Ν.Δ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, του εκπροσώπου της
Βουλής Χρήστου Αντωνίου, του δημάρχου Νίκου Κουτσογιάννη, του βουλευτή
Απόστολου Βεσυρόπουλου, εκπροσώπων της Εκκλησίας και των σωμάτων ασφαλείας,
αντιδημάρχων, περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων κ.ά.
Είχε προηγηθεί η επιμνημόσυνη δέηση στον Χώρο Θυσίας στους
Στουμπάνους και η κατάθεση στεφάνου από τον δήμαρχο στο μνημείο των 1.241
Νεομαρτύρων στο πλακόστρωτο του πάρκου.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







