Σύμφωνα με πληροφορίες ο βουλευτής Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης θα εκπροσωπήσει τη Νέα Δημοκρατία στις εκδηλώσεις της 196ης Επετείου του Ολοκαυτώματος της Νάουσας, που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 15 Απριλίου. Δεν ξέρουμε, αν ο Μ. Βαρβιτσιώτης με την ιδιότητά του ως Τομεάρχη Μεταναστευτικής Πολιτικής της Ν.Δ. εκτός από τις εκδηλώσεις στη Νάουσα θελήσει να ενημερωθεί για την κατάσταση που επικρατεί στους χώρους φιλοξενίας προσφύγων που έχουμε στο νομό μας.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







