Μια
κατανυκτική συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Μεγάλη Τετάρτη 4 Απριλίου στις
7.30 μ.μ. στο Θέατρο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Δήμου Βέροιας. Στην
συναυλία για πρώτη φορά θα συνεργαστούν η Χορωδία του Δημοτικού Ωδείου Βέροιας,
η Μεικτή Χορωδία ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας και η Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Βέροιας.
Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει κλασσικά χορωδιακά έργα ξένων και ελλήνων συνθετών
με αναφορά στα Πάθη του Χριστού, βυζαντινά εγκώμια, καθώς και έργα για
φιλαρμονική ορχήστρα. Συνοδεύουν στο πιάνο η κ.Βαλεντίνη Φωκά και στο φλάουτο η
κ. Σίσσυ Γεωργοπούλου. Μαέστρος των χορωδιών η κ. Δήμητρα Ζησέκα Μαέστρος της
Φιλαρμονικής Ορχήστρας ο κ. Βαλάντης Κυριακίδης Η είσοδος είναι ελεύθερη

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





