Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν την ημέρα του εορτασμού, τμήμα του χορευτικού συγκροτήματος της Ευξείνου Λέσχης Ειρηνούπολης συμμετείχε στις εκδηλώσεις που έγιναν στο Αγγελοχώρι (κατάθεση στεφάνων και παρέλαση), για να τιμηθεί η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821. Η προσπάθεια της Ευξείνου Λέσχης για να συμμετέχει στις τοπικές εκδηλώσεις και να συμβάλλει σε αυτές, όσο μπορεί με τη συμμετοχή της, παραμένει συνεχής και αποτελεί έναν απο τους βασικούς στόχους της. Στις φωτογραφίες στιγμιότυπα απο την παρέλαση που έγινε στο Αγγελοχώρι.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





