Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “ΜΙΤΤ” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στην οποία φέτος βρέθηκαν πάνω από 1.600 εκθέτες. Και για μια ακόμα φορά διαπιστώθηκε το αμείωτο ενδιαφέρον των Ρώσων τουριστών για την Κεντρική Μακεδονία, όχι μόνο για το προϊόν «ήλιος – θάλασσα», αλλά και για άλλες μορφές θεματικού τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός τουρισμός και ο τουρισμός πόλης. Σύμφωνα μάλιστα με τα στατιστικά στοιχεία της έκθεσης, η επισκεψιμότητα φέτος ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, με 30.000 επισκέπτες στην ευρύτερη περιοχή. Και βέβαια στους τουριστικούς τους προορισμούς είναι η Ημαθία και η Βέροια, με τον Απόστολο Παύλο και τον Άγιο Λουκά στη Δοβρά, στο πλαίσιο του θρησκευτικού τουρισμού.

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







