«Καρφί» από τον δήμαρχο Κώστα Βοργιαζίδη στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για το θέμα της γέφυρας Κούσιου. Μετά την ενημέρωση που έκανε για τον πρόσφατο διαγωνισμό του έργου και τον προσωρινό ανάδοχο με το ποσοστό έκπτωσης στο 47%, ο δήμαρχος σχολίασε: «Κάποιοι στεναχωρήθηκαν για το ποσοστό έκπτωσης και το ότι δεν θα κληθεί να βάλει χρήματα ο δήμος στο έργο, αλλά έτσι είναι αυτά…»

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







