Με ακμαίο ηθικό, παρά τον βροχερό καιρό, έγινε η παρέλαση
των αρμάτων και το κάψιμο του καρνάβαλου στη Μελίκη Ημαθίας , σηματοδοτώντας τη
λήξη της Αποκριάς και την αρχή της Σαρακοστής. Οι καρναβαλιστές, τα χορευτικά
συγκροτήματα και ο κόσμος διασκέδασαν με σατυρική διάθεση και έδωσαν ραντεβού
για την επόμενη χρονιά σε ένα από τα πιο παραδοσιακά και επιτυχημένα Καρναβάλια
της περιοχής μας.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





