Γράψαμε στη χθεσινή θέση του «Λαού» για την κατάσταση στην Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης. Τα στοιχεία που αλιεύσαμε από σχετικό ρεπορτάζ της «Καθημερινής» για την εταιρεία εντείνουν ακόμη περισσότερο τον προβληματισμό μας. Με την αρνητική πορεία της βιομηχανίας να συνεχίζεται ακόμη και στην τελευταία τριετία, όπου θεωρητικά γινόταν μεγάλη προσπάθεια για τη διάσωσή της.

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







