Σε οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή πίτας της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου της Βέροιας, σε κέντρο διασκέδασης της πόλης μας, παρουσία του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τις ευχές του Δ/ντη της κλινικής Χρήστου Κούτρα για καλή χρονιά, ο οποίος αφού ευχαρίστησε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό για τις προσπάθειες που καταβάλουν, τόνισε ότι ο δικός τους ρόλος είναι κυρίαρχος στην αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου. Ακολούθησε φαγοπότι και χορός σε ευχάριστο κλίμα !

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







