Σε πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση τιμής των Τριών Ιεραρχών στην Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης με κεντρικό ομιλητή τον Δρ. Φώτη Κουτσουπιά . Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν Ακαδημαϊκοί, βουλευτές , περιφερειακοί σύμβουλοι της Π.Ε Θεσσαλονίκης και δήμαρχοι όμορων δήμων Θεσσαλονίκης . Ο δήμος Θεσσαλονίκης εκπροσωπήθηκε από δημοτική σύμβουλο κ. Μαίρη Ακριτίδου. Με το πέρας της ομιλίας βραβεύτηκαν αριστούχοι μαθητές, μέλη και τέκνα μελών, της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης .

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





