Δεν πάνε λίγες μέρες που τελείωσαν οι γιορτές των Χριστουγέννων και μπήκαμε κιόλας στην τελική ευθεία για το άνοιγμα του Τριωδίου, που είναι την ερχόμενη Κυριακή. Και για όσες και όσους επιθυμούν να συνδυάσουν τη γιορτή αυτή με το γλέντι που σήμαινε τα προηγούμενα χρόνια, η λύση είναι απλή και πολύ κοντινή. Μια επίσκεψη στη Νάουσα, όπου στις 6 το απόγευμα της Κυριακής, όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα, οι Φίλοι του Καρναβαλιού Νάουσας κόβουν βασιλόπιτα και αμέσως μετά ανοίγουν το Τριώδιο με… τι άλλο; Με πατινάδα!

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







