Λαμπάδες με ανακυκλώσιμα υλικά θα κατασκευάσουν ακούγοντας ζωντανή μουσική οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 4ου ΓΕΛ Βέροιας την Πέμπτη στο café – bar ‘Μικρό Βύσσινο’, στις 8:30μμ. Όσοι επιθυμούν να βοηθήσουν ας πάρουν μαζί τους ιδέες τους και άχρηστα υλικά για πρώτη ύλη!

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





