Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα

  Στάση της Κολόμβου Θεσσαλονίκης ή της Πατησίων των Αθηνών, θύμιζε η πλατεία του Δημαρχείου κατά τις γιορτινές ημέρες των Χριστουγέννων. Ο λόγος ήταν απλός! Εκεί είχε οριστεί προσωρινά και για όσο διαρκούσαν οι γιορτές, η αφετηρία  και ο τερματισμός  του συρμού που ονομάζεται τρενάκι. Από τις ένδεκα το πρωϊ  μέχρι τις μία το μεσημέρι  και κάποιες απογευματινές ώρες, συναντούσες έναν ανεπανάληπτο συνωστισμό  από  ανυπόμονους νέους  ηλικίας ενός, μέχρι ογδόντα ετών ! Μικροί  κοντά σ αυτούς και οι μεγάλοι, περίμεναν με λαχτάρα πότε θα έρθει η σειρά τους να  επιβιβασθούν στο τρενάκι και να κάνουν την πολυπόθητη διαδρομή  μέσα στην πόλη και μάλιστα δωρεάν! Η προετοιμασία  πομπώδης και η φαντασία  ονειρική και παραμυθένια για τους μικρούς φίλους της καρδιάς μας. Ήταν το καλύτερο και ομορφότερο Χριστουγεννιάτικο δώρο  που μπορούσαν να περιμένουν. Εικόνα και συναίσθημα μοναδικό, που θα  χαραχτεί βαθειά στην τρυφερή τους καρδιά και δεν θα σβήσει ποτέ, σαν τις  χριστουγεννιάτικες  μαγικές ιστορίες  που τελειωμό δεν έχουν. Εύγε στην δημοτική αρχή που το επινόησε και στην τωρινή που το διατηρεί. Εμείς  περιμένουμε άλλα και καλύτερα! Καλή χρονιά και ευλογημένη!!!!

                                                                                                      Ε. Γουγουλέφας 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]