Την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου το Λύκειο των Ελληνίδων Βέροιας με δύο από τις χορευτικές του ομάδες, μέλη του Δ.Σ. και τους χοροδιδασκάλους του επισκέφτηκαν το Γηροκομείο της πόλης. Τα παιδιά χόρεψαν, έψαλλαν τα κάλαντα κι ευχήθηκαν στους τροφίμους του Οίκου Ευγηρίας καλές γιορτές, μοιραζοντάς τους χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια που έφτιαξαν μόνα τους.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





