Η επέτειος του Πολυτεχνείου τιμήθηκε, υπό βροχή, το πρωί της Παρασκευής 17 Νοεμβρίου στη Βέροια. Στις 12 το μεσημέρι τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση στο χώρο του Ηρώου της πόλης στην πλατεία Ωρολογίου και κατάθεση στεφάνων από εκπροσώπους, της Βουλής,του Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας,του Στρατηγού – Διοικητή 1ης Μεραρχίας Πεζικού, του Δήμαρχου Βέροιας, του ΠαΣοΚ, της ΔΗΜΑΡ, Σωματείων καθώς και απο τους:Διευθυντή Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας, Διοικητή Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ν. Ημαθίας, Διοικητή Σχολής Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Ελλ. Αστυνομίας Β. Ελλάδος, Πρόεδρο Αστυνομικών Υπαλλήλων, Πρόεδρο Δικηγορικού Συλλόγου Βέροιας. Ακολούθησε ενός λεπτού σιγή και ο εθνικός ύμνος.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





