Λίγοι οι πιστοί που τίμησαν την «Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο» την Παρασκευή, αφού η μέρα κύλησε στους φυσιολογικούς ρυθμούς με τους βασικούς δρόμους της Βέροιας να έχουν την συνηθισμένη κίνηση αυτοκινήτων. Στην απογευματινή ποδηλατοδρομία μη αγωνιστικού χαρακτήρα, λίγοι ποδηλάτες μικρής και μεγαλύτερης ηλικίας απόλαυσαν την βόλτα τους στους κεντρικούς δρόμους της πόλης , δίνοντας το παράδειγμα σε όλους για την επόμενη χρονιά να αφήσουμε το αυτοκίνητο έστω και για μία τουλάχιστον ημέρα!

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







