Η ράμπα υπήρχε αλλά μάλλον ελάχιστοι την πρόσεχαν και αρκετοί πάρκαραν κιόλας, διότι δεν ήταν και τόσο εμφανής η υπόδειξη ότι πρόκειται για διάδρομο, για την διευκόλυνση και την πρόσβαση των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα, στις υπηρεσίες του Δήμου. Το φρεσκάρισμα ήταν απαραίτητο και κυρίως χρήσιμο, οπότε το πρωί μπήκαν κίτρινες γραμμές και το σήμα στην άσφαλτο, για να υπενθυμίζει ότι το σημείο αυτό μπροστά στο Δημαρχείο της Βέροιας, από την Αγ. Δημητρίου, δεν είναι παρκινγκ αλλά διάβαση ΑμΕΑ μετά ράμπας!

«Παύλιος φεμινισμός»
Του Ιερέως Παναγιώτου Σ. Χαλκιά Μερικές φορές, μέσα στην ιστορική πορεία της Εκκλησίας, φίλοι αναγνώστες, παρουσιάστηκαν συμπτώματα παραθεώρησης της γυναίκας.







