Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Η βλάβη της ΔΕΗ μάς φέρνει πιο κοντά!

Τους ανθρώπους της γειτονιάς (και ενδεχομένως και του σπιτιού τους!) ανακάλυψαν κάποιοι το απόγευμα της Δευτέρας στη Νάουσα, λόγω της δίωρης διακοπής ρεύματος σε ολόκληρη την πόλη, από βλάβη στον υποσταθμό. Δεν υπήρχαν επί δύο και πλέον ώρες τηλεοράσεις, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ούτε καν τηλέφωνα σε κάποιες περιπτώσεις. Με αποτέλεσμα, όσοι δεν επέλεξαν ένα βιβλίο, βγήκαν στη γειτονιά, συζήτησαν με φίλους και γνωστούς τα θέματα της επικαιρότητας και της καθημερινότητας, τα ζητήματα της γειτονιάς. Ήλθαν πιο κοντά, σε κάποιες περιπτώσεις γνωρίστηκαν καλύτερα, αντάλλαξαν σκέψεις, προτάσεις, δεσμεύσεις. Επικοινώνησαν! 

Και μετά ήλθε το ρεύμα και μπήκαν ξανά όλοι στο καβούκι τους.

Καλό πράγμα η τεχνολογία και οι τηλεπικοινωνίες, αλλά σαν την επικοινωνία τίποτε!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες

Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]