Στα θέματα της λειτουργίας μονάδας χημειοθεραπείας και μονάδας αυξημένης φροντίδας για βαριά περιστατικά αναφέρθηκε ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Κούτρας. Ο διευθυντής της παθολογικής του νοσοκομείου Βέροιας τόνισε ότι με την πρώτη δομή οι καρκινοπαθείς δεν θα χρειάζεται να μετακινούνται στη Θεσσαλονίκη, ενώ η δεύτερη, που η πρόταση είναι να φιλοξενηθεί στον χώρο των παλιών χειρουργείων, θα σώσει ανθρώπινες ζωές. Τέλος ο κ. Κούτρας ενημέρωσε για την προσπάθεια απόκτησης εκπαιδευτικού ρόλου από την παθολογική κλινική του νοσοκομείου, με τη φιλοξενία και εκπαίδευση φοιτητών τελευταίου έτους ιατρικών σχολών.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







