Χωρίς τηλεόραση είναι εδώ και μέρες οι κάτοικοι του Σελίου αφού ο ενισχυτής – αναμεταδότης είναι χαλασμένος. Το πρόβλημα όπως μας είπε ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Αντώνης Πιτούλιας είναι εις γνώση της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου και την Τρίτη θα μεταβεί για την επιδιόρθωση. Επίσης έγινε γνωστό ότι από την προσεχή Τετάρτη με τη σύμφωνη γνώμη και του αντιδημάρχου καθαριότητος Βασίλη Παπαδόπουλου θα αρχίσει και η κοπή των χόρτων σε κοινοτικές εκτάσεις του χωριού.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







