Η βουλευτής Φρόσω Καρασαρλίδου επισκέφθηκε τα γραφεία της Επιθεώρησης Εργασίας στη Βέροια και συνομίλησε με την προϊσταμένη κα Κάτσιου για τα προβλήματα που υπάρχουν στην υπηρεσία. Τονίστηκε ιδιαίτερα το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού, το οποίο οδηγεί σε μη επαρκείς ελέγχους. Συζητήθηκε επίσης το θέμα της “μαύρης εργασίας”, καθώς και το συχνό φαινόμενο της μη καταβολής των επιδομάτων και δώρων στους εργαζόμενους. Για την ενίσχυση σε προσωπικό θα υπάρξει πρωτοβουλία της βουλευτού στο αρμόδιο υπουργείο ώστε να υπάρξει περαιτέρω στελέχωση της υπηρεσίας.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







